"Islam is a way of life"
"~ Selamat Datang !!! ~"

Monday, November 21, 2011

Bondaku Tersayang ...


Alhamdulillah segala puji hanya bagi tuhan sekelian alam, selawat dan salam keatas junjungan besar Sayyidina Muhammad saw. dan ahli keluarnya serta sahabatnya dan pengikutnya sehingga qiamat.


Syukur kehadrat ilahi sehingga kini kita diberikan udara dan nafas untuk terus hidup bagi menikmati dan mensyukuri segala Nikmat yang diperuntukkan oleh allah kepa kita, Sudah lama agaknya saya tidak kemaskini blog yang sudah lama usang ini , kebelakangan ini agak sibuk tambah lagi talian internet di rumah sudah di potong . sedar tak sedar sudah tiga tahun haul pemergian bondah bertemu dengan allah tuhan yang maha berkuasa.


Almarhumah Bonda Halimah binti Md Daud,telah genap Tiga (3) tahun.
Pada tarikh 7/nov/2008 bersamaan 9/Zulkaedah/1429 H. seawal jam 6.07am .Almarhamah Bonda telah mehembuskan nafas terakhir dipangkuan ayahanda pada jam 12.30am waktu madinah / 5.30am waktu malaysia, Jenazah bonda disemadikan di perkuburan al-baqieq' berhampiran masjid Nabawi. Doa' anak-anak Moga roh Bonda ditempatkan bersama para solihin Al-Fatihah buat Bondaku tersayang.

0 comments:

ManggaOnline

Related Posts with Thumbnails

Jom Followers

Majlis Agama Islam Negeri

MAIWP (Wilayah Persekutuan) MAIS (Selangor) MAINS (Negeri Sembilan) MAIPP (Pulau Pinang) MAIK (Kedah) MAIDAM (Terengganu) MAIJ (Johor) MAIM (Melaka) MAIK (Kelantan) MUIP (Pahang) MAIAMP (Perak) Baitulmal Perlis Baitulmal Sabah Baitulmal Sarawak
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes